2008年10月1日星期三

一派胡言的火燎森

http://hk.myblog.yahoo.com/raymond-warrenbuffett/article?mid=26381


網誌標題:如果東亞真係出問題
網誌日期:2008-09-25 08:11

如果東亞真係出問題, 咁問題只會出喺兩方面,

1. SIV,
因為SIV係可以 off balance sheet, 係佢資產負債表係有機會睇唔到, 即係只要佢將CDO 注入 SIV, 又唔 show 喺balance sheet, 蝕幾多要爆煲至知。
咁就會出現好似我喺電台講雷曼喺次按只loss 33 億 (但執咗); 美林次按loss 300幾億但死唔去。

2. 對交易員嘅監控問題,
可以由蝕錢報到賺錢, 唔會只係一個交易員嘅問題, 當中仲有佢上司、其他部門嘅會計、內部核數、 幫東亞出年報嘅核數師樓嘅疏忽。講緊金融業由上至下層, 由左至右嘅相關人士, 都要發緊夢。

火燎森簡直是一派胡言. 第一, 東亞銀行財政健全, 資產質素良好, 資本充足率達14%, 高於法定最低要求的8%, 兼且其流動資金比率更達40%, 高於基本要求約25%。什麼叫做"如果東亞真係出問題"? 火燎森簡直是唯恐天下不亂的混蛋.

第二, 東亞銀行已經披露在SIV的投資總額是6千7百萬美元, 而且已經作了減值準備6千4百30萬美元, 撥備率高達百分之九十六, 火燎森連功課都不做就信口雌黃扮專家.

1 則留言:

匿名 說...

我試過o係個白痴仔個blog留言,唔陪一分鐘就被刪除了...一個根本不接受別人批評的人....

留言內容-
(點解別人要批評你?你睇下你2008年頭的blog啦,叫人買173,買樓,輸到pk啦...)